" BLABLABLA
Geen excuses.
Laat een uitstrijkje nemen. "

Betreft: Tijdelijke onbeschikbaarheid van bevolkingsonderzoekgegevens via CoZo
Wij zijn ervan op de hoogte dat de gegevens van patiënten met betrekking tot de bevolkingsonderzoeken momenteel mogelijk niet zichtbaar zijn via het CoZo-platform. Meer informatie hierover vindt u op de officiële website van CoZo: https://www.cozo.be/vitalinkbevolkingsonderzoekenonbeschikbaar
De oorzaak van dit probleem is dat de gegevensuitwisseling met CoZo nog steeds verloopt via het KHMER-systeem. onze gegevens worden inmiddels verstuurd via het nieuwe FHIR-formaat naar Vitalink. Hierdoor kunnen wij de zichtbaarheid in CoZo momenteel niet garanderen en is het voor ons helaas niet mogelijk om dit zelf op te lossen. Er is voorlopig ook geen duidelijke indicatie van wanneer dit probleem verholpen zal zijn.
Als tijdelijke oplossing raden we aan om via www.mijngezondheid.be op het startscherm opnieuw op 'mijngezondheid.be' te klikken. In veel gevallen worden de gegevens via deze weg wél correct weergegeven.
Indien u verdere ondersteuning wenst of het probleem wenst te melden, kan dit rechtstreeks via het contactformulier op: https://www.mijngezondheid.belgie.be/contact.
Belangrijk: als arts blijft u de resultaten van de bevolkingsonderzoeken zoals steeds ontvangen via uw eHealthBox.
HUISARTSEN EN GYNAECOLOGEN
Praktische informatie voor de huisarts
Communicatie data laatste uitstrijkje
Verloop Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker
Wat kan ik doen als huisarts om het bevolkingsonderzoek te ondersteunen?
Praten over seksuele gezondheid met anderstalige patiënten.
Welke organisaties werken mee aan dit bevolkingsonderzoek?