" BLABLABLA
Geen excuses. 
Laat een uitstrijkje nemen. "

Fallback img BHK

ACTIEMAAND BAARMOEDERHALSKANKER

Januari is de internationale maand in de strijd tegen baarmoederhalskanker. Ook de Vlaamse overheid en het Centrum voor Kankeropsporing organiseren een campagne om het belang van vroegtijdige opsporing van baarmoederhalskanker te benadrukken. 

Bieke Illegems is ambassadrice voor het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker. Haar boodschap zal op VTM uitgezonden worden tussen 17 en 31 januari 2024.

In het straatbeeld zal je ook grote affiches kunnen waarnemen langs sommige supermarkten om het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker onder de aandacht te brengen.

Campagnebeeld Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker

 

Misschien herken je de BlaBlaBlacampagne wel op sociale media, in een online reclamespot of in Dag Allemaal?

 

Sociale media Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker

 

Bekijk hier de publireportage.

Het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker moedigt alle vrouwen tussen 25 en 64 jaar aan om een uitstrijkje te laten nemen. Door om de drie jaar een uitstrijkje te laten nemen, kan de aandoening al in een vroeg stadium worden opgespoord en behandeld. De behandeling is dan ook minder zwaar en je herstelt sneller.

Sociale media Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker 2

 

Drie jaar is zo voorbij. Krijg je graag een herinnering in je mailbox als het weer tijd is voor een uitstrijkje? Schrijf je dan hier in.